مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-14اقتصادي

کاهش 75 درصدی غرق شدگان دریا در گیلان


مدیرعامل هلال احمر گیلان، با بیان اینکه تعداد غریق در 313 کیلومتری نوار ساحلی گیلان در مقایسه با مدت مشابه پارسال 75 درصد کاهش داشته است، گفت: - ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان، با بیان اینکه تعداد غریق در 313 کیلومتری نوار ساحلی گیلان در مقایسه با مدت مشابه پارسال 75 درصد کاهش داشته است، گفت: طرح کاهش غریق در 10 شهرستان ساحلی با به کارگیری 1127 نیروی انسانی اجرا شد.

هادی سلیمی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اجرای پویش ملی غرق نشویم به عنوان بزرگ ترین عملیات امداد و نجات کشور، اظهار کرد: این طرح باعث ایجاد شرایط امن برای گردشگران ساحلی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در راستای اجرای طرح کاهش غریق که از اول خردادماه لغایت 31 شهریورماه برگزار شد، ناجیان غریق و نیروهای امدادی موفق شدند 470 نفر را از خطر مرگ نجات دهند.

وی با بیان اینکه طرح کاهش غریق در 27 طرح سالم سازی شده و 302 نقطه خطرآفرین ساحلی اجرا شد، عنوان کرد: در سال های گذشته بیشترین غریق در این مناطق حادثه خیز به وقوع پیوسته بود که شناسایی شد و نجاتگران جمعیت هلال احمر گیلان در کنار ناجیان غریق از اول خردادماه در این مناطق مستقر گردیدند.

سلیمی با اعلام اینکه امسال با تلاش های ایثارگرانه نیروهای امدادی و ناجیان غریق تلاش شد مانع از تکرار هرگونه حادثه ناگوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 75 درصدی غرق شدگان دریا در گیلان

کاهش 75 درصدی غرق شدگان دریا در گیلان